Ocak 01, 2009

"Hep sonraya ertelemek,
hep bir sonrakine,
yarının ne getireceğini bilmeden,
Bir daha bu duyguyu yaşayıp yaşamayacağını bilmeden.
Hangi sonraya!!
Sonra diye birşey yok!
Bugün var!
Belki yarın yok!"

Son Ders: Aşk ve Üniversite

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder